Garantija ir gražinimo salygos
-
1. Garantija
1.1. Visoms mūsų parduodamoms prekėms taikoma įstatymuose nustatyta kokybės garantija. Garantijos sąlygos ir laikotarpiai gali skirtis priklausomai nuo prekių rūšies ir gamintojo. Garantija taikoma tik tuo atveju, jei prekė naudojama pagal paskirtį ir laikomasi gamintojo rekomendacijų.
1.2. Pirkėjui pateikus prekę į garantinį aptarnavimą, būtina pateikti pirkimo dokumentą (sąskaitą-faktūrą arba kvitą), taip pat, jei taikoma, garantijos taloną.
1.3. Garantinio laikotarpio metu, jeigu prekė sugenda dėl gamybos defekto, pirkėjas turi teisę į nemokamą remontą, prekei pakeisti arba pinigų grąžinimą.
1.4. Garantija netaikoma, jei prekė buvo sugadinta dėl netinkamo naudojimo, nesilaikant gamintojo instrukcijų, mechaninių pažeidimų, natūralaus nusidėvėjimo ar savavališko remonto.1.5. Garantinis aptarnavimas ir servisas. Visoms naujoms prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija, kaip tai numato Lietuvos Respublikos teisės aktai. Garantija galioja tik tuo atveju, jei prekė buvo naudojama pagal paskirtį ir laikantis gamintojo nurodymų.
Jeigu prekė per garantinį laikotarpį sugedo ne dėl pirkėjo kaltės, klientas turi teisę kreiptis dėl garantinio remonto. Priklausomai nuo situacijos, galime pasiūlyti:
- Prekės remontą;
- Prekės keitimą į tokią pačią ar analogišką;
- Pinigų grąžinimą, jei remontas ar keitimas neįmanomas.
Garantinis aptarnavimas gali būti atliekamas mūsų serviso partnerių Lietuvoje. Dėl garantinio remonto būtina susisiekti su mumis el. paštu info@irankiai123.lt arba telefonu +370 6 840 4824 , pateikiant įsigijimo dokumentą ir gedimo aprašymą.
2. Grąžinimo teisės (nuotolinė prekyba)
2.1. Pagal Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnį, pirkėjas, kuris prekę įsigijo nuotoliniu būdu (internetu), turi teisę atsisakyti sutarties ir grąžinti prekę per 14 kalendorinių dienų nuo prekei gautos dienos.
2.2. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę be priežasties, tačiau privalo pranešti apie atsisakymą raštu (el. paštu arba užpildant atsisakymo formą).
2.3. Grąžinama prekė turi būti nesugadinta, nepažeista, pilnos komplektacijos (įskaitant gamintojo instrukcijas, priedus ir, jei įmanoma, originalią pakuotę).
2.4. Prekė gali būti grąžinta tik tuo atveju, jei ji buvo naudota tik tiek, kiek būtina jos savybėms ir veikimui nustatyti.
2.5. Jei prekė buvo naudojama daugiau nei būtina jos savybėms patikrinti, arba jeigu buvo pažeista jos išvaizda ar pakuotė, pardavėjas turi teisę sumažinti grąžinamą sumą proporcingai prekės vertės sumažėjimui.
2.6. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė buvo nekokybiška ar pristatyta klaidingai.
2.7. Pinigai už grąžintą prekę (įskaitant pristatymo išlaidas, jei buvo) grąžinami ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekes gavus, tačiau galime sulaikyti pinigų grąžinimą, kol prekė bus grąžinta arba pateiktas jos siuntimo įrodymas.3. Grąžinimo procedūra
3.1. Prekės grąžinimas turi būti atliktas per 14 kalendorinių dienų nuo prekei gautos dienos.
3.2. Pirkėjas privalo užpildyti grąžinimo prašymą, kuris gali būti pateikiamas elektroniniu paštu arba užpildžius mūsų svetainėje esančią formą.
3.3. Grąžinimo prašyme turi būti pateikiama ši informacija:
- Užsakytojo vardas, pavardė ir kontaktai
- Pirkimo dokumento numeris (sąskaita faktūra, kvitas)
- Prekės pavadinimas ir kodas
- Prekės gavimo data
- Motyvai, kodėl pageidaujate grąžinti prekę.
3.4. Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, jeigu tai įmanoma, ir be naudojimo žymių.
4. Negrąžinamos prekės
4.1. Pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintas Mažmeninės prekybos taisykles, šios kokybiškos prekės negalima grąžinti:
- Elektros prietaisai, jei pažeista jų pakuotė (pvz., maišytuvai, trimeriai, grąžtai ir pan.),
- Programinės įrangos ar laikmenų gaminiai (pvz., DVD, CD, USB raktai ir pan.), jeigu pažeista jų pakuotė,
- Supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir dėl higienos arba sveikatos saugumo priežasčių nebegali būti grąžinamos (pvz., ausinės, kosmetikos priemonės ir pan.).
5. Grąžinimo sąlygos benzininei technikai
5.1. Benzininiai įrankiai, tokie kaip žoliapjovės, trimeriai, elektros generatoriai ir panaši technika, gali būti grąžinti tik tuo atveju, jei:
- Ji nebuvo naudota,
- Į ją nebuvo pilti degalai ar tepalai,
- Ji nebuvo įjungta ar eksploatuota.
5.2. Jei prekėje nustatoma degalų, alyvos likučių, naudojimo žymių ar kvapų, prekė laikoma naudota, ir pardavėjas turi teisę:
- Atsisakyti ją priimti atgal, arba
- Grąžinti tik dalį sumokėtos sumos, atskaičiavus prekės vertės sumažėjimą.
5.3. Saugumo sumetimais, benzininiai įrenginiai, kuriuose yra buvę degalų, negali būti grąžinami per kurjerių ar pašto tarnybas, dėl pavojingų krovinių (ADR) transportavimo ribojimų. Tokie įrenginiai gali būti grąžinami tik tiesiogiai į parduotuvę, išvalius degalų ir alyvos likučius.
6. Garantuotas ir negrąžinamas prekes tvarkymas
6.1. Prekės, kurios buvo pristatytos ne ta, kurią užsakėte, arba yra nekokybiškos, bus priimamos atgal ir grąžinsime pinigus, įskaitant ir pristatymo išlaidas.
6.2. Jeigu grąžinimo procesas užtrunka ilgiau nei numatyta, už tai atsakingas pardavėjas, ir mes įsipareigojame laikytis įstatymo nustatytų terminų.